Wednesday, July 29, 2015

Jalan-Jalan Gold Coast Australia Part 4

Hari keempat. Nak dijadikan cerita, tiket yang aku guna untuk masuk Movie World tu rupanya sekali dengan masuk taman tema Sea World. Ceritanya, aku dah hilangkan tiket tu masa di Movie World lagi. Teruklah aku ni. Tak pasal-pasal kena bayor  AUD60. Ulang, AUD60 bukan RM60. Rugi aku di situ.


So, aku hilang mood jugak. Tapi takpe, adalah gambar aku ambik. Layan emosi lagi bertambah rugi kan.

Oh, sebelum pergi Sea World. Singgah bergambor di Southport Sea dulu.



So inilah Sea World!


Hilang mood pun tetap excited nampak Ninja Turtles. Sanggup beratur panjang nak bergambo dengan haiwan ni.


Teka ni hapo? Ni dolphin. Eh tak. Ni Penguin.


Yeah, they are dolphins baby. They are dolphins!





Ni Polar Bear. Aku tak tahu kenapa warna dia kuning. Bukan putih ke?

Ni yang aku paling tunggu2. Spongebob Theater 3D.



Okay. Selesai dah cerita hari keempat. So esok, last day. Sila ke next entry. Terima kasih.

0 comments: